Darmowa dostawa: Zrób u nas zakupy za minimum 300zł (bez ograniczeń ilości, wagi czy rozmiaru), wybierz GLS za 0zł i ciesz się nowym dywanem! 

Przy pierwszym zamówieniu możesz otrzymać 5% rabatu! Rabat zostanie przyznany podczas składania pierwszego zamówienia, każdemu klientowi który zarejestruje się w sklepie.

translator
 
Bestsellery

Jak kupować?

Nasz Sklep Internetowy daje Państwu możliwość dokonania zakupu wybranego Produktu w następujący sposób:
  1. w serwisie Sklepu Internetowego
  2. telefonicznie pod numerem: +48 732 220 231 / 578 919 415
  3. pocztą elektroniczną na adres: shop@dywanowo.pl

Serwis Sklepu Internetowego umożliwia Państwu składanie zamówień przez 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę, natomiast zamówienia telefoniczne mogą być składane od poniedziałku do piątku w godzinach wskazanych na stronie internetowej Sklepu.

Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta rozpatrywane będą w pierwszym Dniu Roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.

Przed złożeniem zamówienia Klient powinien zapoznać z się z cechami produktu, jego zdjęciem zamieszczonym w Katalogu Produktów oraz opisem. W przypadku pytań związanych z produktem Klient jest proszony o kontakt telefoniczny lub mailowy ze Sprzedawcą.

Złożenie zamówienia w serwisie Sklepu Internetowego wymaga od Klienta wypełnieni formularza zamówienia znajdującego się na stronie Sklepu. Poprawnie złożone zamówienie powinno zawierać:

  1. dane kontaktowe i adresowe zamawiającego,
  2. wybrane pozycje zamawianego towaru
  3. wybraną formę dostawy
  4. sposób płatności
  5. akceptację regulaminu Sklepu
  6. informację mówiącą, że zamówienie wiąże się z obowiązkiem zapłaty
  7. zaznaczenie w uwagach formularza inny istotnych informacji mogących ułatwić realizację zamówienia, w tym m.in.chęć otrzymania faktury VAT

Po wpłynięciu złożonego zamówienia, Sprzedawca niezwłocznie przesyła na wskazany przez klienta adres poczty elektronicznej prośbę o potwierdzenie złożonego zamówienia.

Po potwierdzeniu zamówienia przez Klienta jest on informowany o przyjęciu zamówienia do realizacji oraz o dostępności zamówionych Produktów. W przypadku braku towaru w magazynie sklepu Sprzedawca proponuje alternatywny termin realizacji zamówienia.

W przypadku zamówienia realizowanego za pośrednictwem poczty elektronicznej Klient przesyła wiadomość na adres e-mail Sprzedawcy udostępniony na stronie Sklepu Internetowego. W przesłanej wiadomości Klient określa:

  1. nazwę Produktu i jego kod (jeżeli produkt taki posiada)
  2. zamawiana ilość danego produktu
  3. swoje dane teleadresowe
  4. wybraną formę płatności

Po wpłynięciu złożonego zamówienia Sprzedawca niezwłocznie przesyła na adres poczty elektronicznej Klienta prośbę o potwierdzenie złożonego zamówienia.

Po potwierdzeniu zamówienia przez Klienta jest on informowany  o przyjęciu zamówienia do realizacji oraz o dostępności zamówionych Produktów. W przypadku braku towaru w magazynie sklepu Sprzedawca proponuje alternatywny termin realizacji zamówienia.

W przypadku Zamówienia realizowanego drogą telefoniczną, Klient korzysta z numeru telefonu udostępnionego przez Sprzedawcę na stronie Sklepu Internetowego.

Klient składający zamówienie określa Produkt, ilość zamawianego Produktu, wskazuje wybraną formę płatności oraz adres i sposób dostawy. Podczas przyjmowania zamówienia telefonicznego Sprzedawca każdorazowo informuje Klienta o całkowitej wartości zamówienia, w tym także o wielkości kosztów Dostawy określonych automatycznie lub skalkulowanych przez Sprzedawcę (w przypadku braku możliwości automatycznego określenia kosztów), a także o wszystkich innych kosztach jakie Klient jest zobowiązany ponieść w związku z Umową Sprzedaży. Jeżeli obie strony zaakceptują warunki zawieranej umowy, Klient określa adres pod który Sprzedawca przesyła potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji – adres poczty elektronicznej lub adres korespondencyjny Klienta.        

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium